תכנון אדריכלי ועיצוב פנים

תכנון ועיצוב פנים במובן הרחב והמקיף של המקצוע, תמיד ריתק אותי. 

כול פרויקט, בין אם הוא בנית בית מהיסודות, שיפוץ בית קיים, תכנון משרד או עיצוב מסעדה, מאתגרים ומענייניים אותי בכל פעם מחדש. 

היקף העבודה נקבע על ידי דיוק הבקשות והצרכים, משם עוברים לחלומות, ולתקציב הנתון. בעזרת הנתונים האלה אני תופרת לכם חבילת עיצוב פנים המתאימה בדיוק למידותיכם.

עשרות לקוחות מרוצים לימדו אותי את מגוון האפשרויות הקיים בשיפוץ ושדרוג הבית. יתכן ונכנס לשיפוץ גדול ומסיבי הכולל הריסת קירות, החלפת חשמל, אינסטלציה, חלונות וחיפויים, וייתכן ואחבור לאדריכל וביחד ניצור את בית חלומותיכם. 

בתחום העסקי אני עוסקת בתכנון ועיצוב משרדים ומסעדות, בהתייחס לצרכים ובהתאמה למיתוג. 

גם אם מדובר בתכנון ועיצוב חדרים בודדים וחללים ספציפיים כגון מטבח, סלון, חדרי שינה, רחצה, או משרד בודד, השינוי שאוכל לייצר הוא מקצועי ומשמעותי. 

לגישתי, המרכיב החשוב ביותר בתחום עיצוב הפנים הוא אתם, הלקוחות, ולכן לבקשותיכם ניתנת עדיפות עליונה, ואתם שותפים מלאים להחלטות ולתהליך. בכול פרויקט, דאגתי העיקרית היא להשאיר מאחורי סביבת מגורים או עבודה מושלמת עבורכם, ולקוחות מרוצים.

אני מתמחה בכול הקשור לפנים הבית: עיצוב, הנדסת אנוש, תכנון ריהוט ומטבחים תכנון ועיצוב חללים, ליווי ויעוץ בימי רכישות, מביאה איתי ידע נרחב בכול הקשור לעיצוב פנים, תכנון מקורי ויצירתי המשלב עיצוב עדכני וייחודי עם פרקטיות ונוחות ,ניסיון של שנים וחיוך רחב. 

אם אתם...

  • מרגישים שהבית או הדירה בהם אתם גרים התיישנו וחייבים שיפוץ מסיבי. 
  • קניתם בית או דירה חדשים ואתם רוצים לעצב אותם שיהיו מושלמים עבורכם.
  • אתם חייבים שינוי ושיפוץ רק של חלק מללי הבית כגון מטבח/ חדר רחצה/ חדר שינה/ סלון...
  • שכרתם בית, דירה, משרד או חנות ואתם רוצים לעצב את הקיים בעלויות נמוכות או גבוהות.

אם עניתם בחיוב על אחד או יותר מהסעיפים הנ"ל, הרי שאתם הלקוחות הבאים שלי.

בואו נתחיל.