27 Feb
עיצוב פנים בסגר גמור

בדיוק היום לפני שנה נפגשנו על כוס קפה, הם זוג צעיר ומקסים ששקל לרכוש בית ואנוכי, המעצבת. 

חייבת לציין שמאז ומתמיד אני בעד לקוחות נחמדים, ביננו, גם לי מגיע ליהנות, ולכן מאוד שמחתי שבחרו בי כמלווה לתהליך כולו. שנה של מאה אחוז מעורבות שלי בכל מה שנוגע לבניה, לתכנון ולעיצוב הבית. יד ביד, צעד צעד עברנו על כול הנושאים ודילגנו ביחד על כול המכשולים.

את הדרך התחלנו במעבר משותף על כול סעיפי החוזה מול הקבלן, הצענו שינויים בתכנון האדריכלי המוצע, והתאמנו אותו בדיוק לצרכי משפחה צעירה, כשאני הקשישה כבר מתבוננת 10 שנים קדימה, מתאימה את התכנון העכשווי לשינויים שיגיעו בעתיד. כול כך הרבה פרטים מכילה בניית בית, חשמל, תאורה, אינסטלציה, חיפויים, תכנון שלי של המטבח ורהיטים שונים, על כולם עברנו תוך כדי דיאלוג מתמשך בין לקוחות למעצבת, מה שאפשר לי להבין את טעמם וצרכיהם, ומשם גם דייקנו את בחירת החומרים והגוונים בהם נעשה שימוש. התוצאה הסופית חייבת להתאים כמו נעלי בית גם בנראות אבל במיוחד מבחינה פונקציונאלית..

הימים ימי קורונה, סגרים, בידודים, חנויות שעובדות חלקית, איך אפשר לסיים את ימי הקניות בזמן?

למזלנו, ק' גילתה כישורים וירטואוזיים של ממש בקניות on line, ובמקביל לעשייה הרבה בשטח היא חיפשה ומצאה אתרים שווים והעבירה לי לאישור. סיעור מוחות קטן, וק' כבר הייתה בדרכה לאתר הבא. לראשונה והמיוחד בפרויקט זה, שחלק נכבד מהרכישות לבית החדש בוצעו ברשת, סופקו תוך זמן קצר לשביעות רצוננו המלאה. במחשבה לאחור האילוצים שהביאה אתה הקורונה חסכו זמן וכסף, מאמצת את השיטה להמשך הדרך, וממליצה עליה לכולכם.

נטע ארז תכנון אדריכלי ועיצוב פנים

צילום: הגר דופלט

עבודות פרקט: תומר פרקטים

ריצוף וחיפויי קיר: טופולסקי רצף

שטיחים: שטיחי איתמר

ריהוט: אקספו אסף,

 SHEEPY, THE BUTCHERS FURNITURE

וילונות: SUNLESS

גופי תאורה: טרנד לייט

עבודות צילום אמנותי: FRED SUGAR 




הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.